Published in 10.03.2025
Nr 7/10.03.2025
Anunt derulare achizitie directa
„Programul Educație și Ocupare“ (PEO) 2021-2027
Prioritate: P07.Creșterea calității ofertei de educație si formare profesională pentru asigurarea echității sistemului si o mai bună adaptare la dinamica pieței muncii și la provocările inovării și progresului tehnologic
Obiectiv specific: ESO4.5_Îmbunătățirea calității, a caracterului incluziv, a eficacității și a relevanței sistemelor de educație și formare pentru piața muncii, inclusiv prin validarea învățării non-formale și informale, pentru a sprijini dobândirea de competențe-cheie, inclusiv de competențe de antreprenoriat și digitale, precum și prin promovarea introducerii sistemelor de formare duală și a sistemelor de ucenicie
Apelul de proiecte: Promovarea dezvoltării programelor de studii terțiare de înaltă calitate, flexibile și corelate cu cerințele pieței muncii – STAGII STUDENȚI- Regiuni mai putin dezvoltate
Titlu proiect: EduXpand
Cod SMIS: 310413
Obiectul contractului: Achizitie Studiu / analiza nevoi dezvoltare competente transversale
Valoare estimata: 270.000 fara TVA
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-pret
Procedura aplicabila: Achzitie directa
Calendarul derularii procedurii de atribuire | Data/Ora | Locul |
Publicare anunt pe website-ul propriu | 10.03.2025, ora 12:00 | pagina web Home – Business Saga, sectiunea Insight |
Termenul-limita de depunere oferte | 18.03.2025 | Email: Chira Ioana Tabita, Manager proiect contact@business-saga.ro |
Proces verbal selectie oferta castigatoare | 20.03.2025 | Email: Chira Ioana Tabita, Manager proiect contact@business-saga.ro |
Nr inreg 51/12.05.2025 Anunt derulare achizitie directa „Programul Educație și Ocupare“ (PEO) 2021-2027 Prioritate: P07.Creșterea calității ofertei de educație si formare profesională pentru asigurarea...
Published in 12.05.2025
Nr inregistrare 32 / 28.04.2025 Anunt derulare achizitie directa „Programul Educație și Ocupare“ (PEO) 2021-2027 Prioritate: P07.Creșterea calității ofertei de educație si formare...
Published in 28.04.2025
...
Published in 20.03.2025